vineri, 20 februarie 2015

De ce-mi plac tipii rai

Deunazi am citit un articol, il gasesti aici , despre motivele pentru care fetele (de preferință cele cuminți) preferă băieții răi, dar, până la urmă, se mărită cu cei buni.

Și mie-mi plac (și mi-au plăcut întotdeauna) tipii răi, dar nu pentru că sunt ei răi, ci pentru că sunt singurii care ar putea să mă aprecieze și să mă iubească așa cum sunt eu, imperfectă. Fac aici o paranteză: când spun despre cineva că este un bărbat rău, mă refer la barbatii siguri pe ei, descurcareti, increzatori, care stiu intotdeauna ce si cum trebuie sa faca, nu ma refer la persoanele certate cu legea, la infractori.

De ce imi plac? Simplu: sunt suficient de inteligentă ca să cuceresc din vorbe aproape pe oricine, dar pentru bărbați, vorbele nu sunt de ajuns. Pentru majoritatea, e nevoie și de frumusețe. Iar frumoasă n-am fost niciodată, cred că și la 20 de ani n-am luat mai mult de un 7 la frumusețe, pe o scară de la 1 la 10.

Băieții răi, cum le zice articolul, sunt cei care, prin îndrăzneală, forță fizică și psihică, atitudine, agresivitate, au succes la femei și de obicei încep prin a le alege pe cele mai frumoase, au nevoie de palmares. Dar pe măsură ce capătă experiență și anii trec, își dau seama că frumusețea contează mult mai puțin decât mintea, mai ales într-o relație pe termen lung. În iubire e nevoie de inteligență, inclusiv în pat, însă femeile frumoase sunt rareori și deștepte și nu spun asta din invidie sau prejudecată. Pur și simplu ele n-au nevoie să fie simpatice, spumoase, interesante, cultivate, nostime, din moment ce e suficient să-și arate nurii ca să cucerească. Mai mult, frumoasele nu sunt darnice când vine vorba de sex, îl consideră  drept o recompensă în sine, pentru care bărbatul trebuie să le fie veșnic recunoscător. Au pretenții, fițe și dureri de cap și rareori fac efortul să se poarte frumos ca să fie iubite. La urma urmei, de ce-ar face-o? Sunt adorate asa cum sunt, nu e nevoie sa se STRADUIASCA.

Numai că băieții răi nu sunt dispuși să accepte la nesfârșit asemenea pretenții. Și își dau seama după o vreme de ce preferă femeile ca mine. Vor și ei să fie iubiți, înțeleși și mângâiați, chiar dacă încearcă să ascundă asta.

Băieții buni se mulțumesc la început cu fete cuminți, deștepte și urâțele, așa ca mine. Nu sunt capabili să cucerească frumuseți, nu au suficientă îndrăzneală, suficientă încredere în sine.  Numai că anii trec și încep să-și dorească ce n-au avut în tinerețe: o femeie frumoasă. Sau mai multe...Că ei încă mai cred că tot ce zboară se mănâncă.

Și mie îmi plac tipii răi și am făcut greșeala să mă mărit cu unul cuminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu