duminică, 10 aprilie 2016

Sunt tânără azi

Sunt tânără azi. Am douăzeci de ani, poate optsprezece. Și simt aerul cum îmi intră în plămâni și mușchii cum mi se mișcă sub haine. Și mugurii cum au pocnit în pomi și florile cum strălucesc în lumină. Mare cât lumea am crescut azi și frumoasă ca soarele, așa m-am simțit, chiar de-a fost nor afară.

Ieri am avut mai mult, poate chiar patruzeci, ieri mi-am adunat toată simțirea mea de femeie și-am transformat-o într-un bulgăre de foc care m-a ars pe dinăuntru. Și pe urmă am fost și mică, ocrotită, copil, altcineva s-a-ngrijit de mine ieri. De când nu mi-am mai dat voie să fiu copil? De când sunt om mare și-am obosit să fiu? Cu cine am mai fost eu așa copil, de când eram mică am fost mereu doar om mare...

Sunt tânără și-o simt cu toate fibrele sufletului meu, sunt tânără să-mi dau voie să iubesc, ce dacă pierd, ce dac-o să câștig? Sunt tânără, am timp, nu-mi pasă ce zice data nașterii. Ce contează ce va fi, ce urmează, ce-o să se întâmple. Las grijile deoparte azi, nu le mai vreau, azi sunt prea tânără să-mi pese cum ne trece timpul.

Toate obstacolele sunt în stare să le dărâm azi, toate zidurile, pădurile și spinii dacă-mi stau în drum. Nimic nu mai suport din ce mă supără și pe nimeni nu mai vreau în preajma mea dacă nu mi-e prieten. În schimb pe voi, pe toți care-nsemnați ceva, cu-n zâmbet dacă mi-ați fost alături, vă iubesc. Din toată inima îmi dau voie să vă iubesc.

Sunt tânără azi, vreau să trăiesc. O zi de-ar fi cum îmi doresc și tot ar fi prea mare fericirea. Azi sunt așa de tânără și simt așa de mult că n-am nevoie de nimeni altcineva ca să-mi fiu de ajuns. Că pot să iubesc și fără să am, pot să iubesc și fără să fiu, pot să iubesc și fără să simt lângă mine. 

Sunt așa de tânără azi și-atâta viață simt în jur, că n-am nevoie de nimeni să țină pasul cu mine. Am atâta iubire în mine că pot să înțeleg și să iert orice slăbiciune, orice durere, orice nehotărâre. 

Nu contează învelișul care-mi poartă anii, pe dinăuntru sunt atât de tânără că munții am să-i urc și dealurile am să le cobor ca să simt că trăiesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu